InTownPost

Ακολουθήστε μας :

16
Σαβ, Οκτ
Tο διάβασαν 605 άτομα (605 Views)

«The Suicide Squad»

rev-1-SS2-11665r_High_Res_JPEG


«The Suicide Squad»

Είδος: Δράση, περιπέτεια φαντασίας DC comics

Παραγωγή: Η.Π.Α. (2021)

Σκηνοθεσία: Τζέιμς Γκαν

Με τους: Μάργκοτ Ρόμπι, Ίντρις Έλμπα, Τζον Σίνα, Τζόελ Κίναμαν, Τζάι Κόρτνεϊ, Πίτερ Καπάλντι, Σιλβέστερ Σταλόνε (φωνή του Κινγκ Σαρκ), Βαϊόλα Ντειβις, Ντέιβιντ Νταστμάλκιαν, Ντανιέλα Μέλχιορ, Μάικλ Ρούκερ, Άλις Μπράγκα, Πιτ Ντέιβιντσον,Χοακίν Κόσιο, Χουάν Ντιέγκο Μπότο, Στορμ Ριντ, Νέιθαν Φίλιον, Στιβ Αγκί, Σον Γκαν, Μέιλινγκ Εντζί, Φλούλα Μποργκ,

Διάρκεια: 132'

Διανομή: Tanweer


Στην κολασμένη φυλακή ύψιστης ασφάλειας Μπελ Ρεβ, με το μεγαλύτερο ποσοστό θανάτων στις Η.Π.Α., βρίσκονται έγκλειστοι οι χείριστοι εγκληματίες και θα κάνουν τα πάντα για να ξεφύγουν, ακόμα και αν χρειαστεί να συμμετάσχουν στην άκρως απόρρητη και σκοτεινή «Task Force X». Ποια είναι η αποστολή ζωής και θανάτου; Να συγκεντρωθεί μία εγκληματική ομάδα, αποτελούμενη από τους Μπλάντσπορτ, Πισμέικερ (Ειρηνοποιό), Κάπτεν Μπούμερανγκ, Ρατκάτσερ 2, Σαβάντ, Κινγκ Σαρκ, Μπλάκγκαρντ, Τζάβελιν και την αγαπημένη ψυχοπαθή όλων, την Χάρλεϊ Κουίν. Έπειτα, να εξοπλιστούν ανάλογα της περίστασης και να πέσουν στο απομακρυσμένο και γεμάτο εχθρούς, νησί Κόρτο Μαλτέζε για να δολοφονήσουν τον δικτάτορα του τόπου και να καταστρέψουν ένα πειραματικό κέντρο, που αλλάζει τις συμπεριφορές των ανθρώπων.

Στην ζούγκλα, την γεμάτη εχθρούς και αντάρτικες δυνάμεις σε κάθε στροφή, η φονική ομάδα βρίσκεται σε αποστολή αναζήτησης και καταστροφής, με τον Συνταγματάρχη Ρικ Φλαγκ από εδάφους να προσπαθεί να τους κρατήσει φρόνιμους και τους κυβερνητικούς τεχνικούς της Αμάντα Γουόλερ στα αυτιά τους, να παρακολουθούν την κάθε τους κίνηση. Και όπως πάντα, μία λανθασμένη ενέργεια και είναι όλοι τους νεκροί.



Τα δυο μεγαθήρια του ευφάνταστου, χάρτινου βασίλειου των κόμιξ, η DC και η Marvel, από τα τέλη της δεκαετίας του 1930, κοντά έναν αιώνα, κονταροχτυπιούνται, στο γήινο και το διαστημικό πεδίο δράσης, για το ποιό από τα δυο θα αποκτήσει το μεγαλύτερο και πιο δυναμικό κομμάτι της πίτας στο φουσκωμένο κέικ των υπερηρώων. Ένας δημιουργικός «πόλεμος», που πέρασε πετυχημένα και στο σύμπαν της 7ης Τέχνης, όταν οι φανατικοί κομιξάδες αντίκρισαν, επιτέλους, τους αγαπημένους τους ήρωες υλοποιημένους στα πρόσωπα γνωστών ηθοποιών στην μεγάλη οθόνη, σε ζηλευτές υπερπαραγωγές ψηφιακού ανταγωνισμού, με άφθονο φρεσκοψημένο ποπ κορν και δροσερό αναψυκτικό στα μονοθέσια των μούλτιπλεξ αιθουσών.

Η διακριτή, ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στις δυο αυτοκρατορίες της χάρτινης δράσης και μετέπειτα της κινηματογραφικής είναι, ότι η Marvel των υπερηρώων είναι μεν περιπετειώδης σε Γη και διάστημα, αλλά όλοι οι χαρακτήρες της μαζί και με τον διάκοσμο που λανσάρει στους αναγνώστες και τους θεατές, πλατσουρίζει χαρούμενα στην λίμνη του χαλαβέ, της πλάκας, του χιούμορ και της πιο ανθρώπινης, συναισθηματικής διάστασης, ακόμα κι όταν η βία μοιάζει με ρουτίνα, ακόμα κι όταν το αίμα ρέει ποταμηδόν. Από την άλλη, η DC ασπάστηκε το σκοτάδι που γεννά το φως, πέρασε στον αποκρυφισμό και εν γένει στην μεταφυσική γνώση και διάσταση της θεϊκής και της ανθρώπινης οντότητας χωρίς ίχνος χιούμορ και πλακίτσας, διαθέτοντας αρχαιοελληνικά πρότυπα ηρώων, που δεν χωρατεύουν, ενώ ο θάνατος έχει αιτία και η ανθρώπινη απώλεια σημασία. Γενικώς με την DC δεν γελάς, η φόρμα της είναι παραδοσιακά συντηρητική, αυστηρή και η σκοτεινιά με το φως είναι σε ίσια μοιρασμένα μέρη, διακρίνοντας οι φανατικοί του είδους αμέσως τους χαρακτήρες της, ακόμα κι όταν ο κοινωνιοπαθής Λεξ Λούθορ, ο ψυχασθενής Τζόκερ, αλλά και η ευαίσθητη σχιζοφρένεια της Χάρλεϊ Κουίν, στο όποιο χιούμορ τους να είναι βγαλμένο από το ανθρώπινο δράμα και την τραγωδία. Αυτή είναι η βασική και η σημαντική διαφορά των δυο εταιρειών παραγωγής φανταστικής δράσης και περιπέτειας.

Αυτό λοιπόν το διαφορετικό της DC, που το τίμησαν σκηνοθέτες διόλου επιπόλαια και τυχαία, όπως ο Τιμ Μπάρντον, o Ρίτσαρντ Ντόνερ, ο Κρίστοφερ Νόλαν, ο Τοντ Φίλιπς, ο Μπράιαν Σίνγκερ, βάλθηκαν να το αλλοιώσουν με την παρουσία του απολυμένου από την Ντίσνεϊ, Τζέιμς Γκαν, σκηνοθέτη του «μουσικοχορευτικού» χιτ «Guardians of the Galaxy». Ο Γκαν ως καλός μάστορας της εικόνας, αδειάζει το «γοητευτικό», εσωτερικό ημίφως, που διατηρούσε η DC στο ψυχικό πηγάδι των ηρώων της ως βάση στις ιστορίες της, στήνοντας ένα ίδιο «Guardians of the Galaxy» της Marvel στο «Suicide Squad» , λειτουργώντας ο Τζέιμς Γκαν σαν σαμποτέρ στην αυλή της DC με ευτράπελες ατακούλες και καρτουνίστικα αντανακλαστικά να καταλήγουν σε ένα, εφηβικής πρότασης, σπλάτερ δίχως πυλώνες στήριξης.

Να προσθέσω, πως η ατμόσφαιρα του πρώτους μέρους «The Suicide Squad» το 2016, κράτησε έντιμα την σημαία της DC στον σωστό προμαχώνα με όλη την αποκρυφιστική διάσταση του θέματος και τους κολασμένους ήρωες των απίθανων δυνάμεων και δυνατοτήτων, σαφώς να είναι καλύτερο από αυτή την αφάνταστη υβριδική μπούρδα, που δεν την σώζει τίποτα. Ούτε το αντιηρωϊκό του θέματος, ούτε η προσέγγιση της μπιμουβιάς, ούτε η ονομασία «Κόρτο Μαλτέζε» του νοτιοαμερικάνικου κράτους, που πρώτη φορά συναντήσαμε στο γραφείο της Βίκι Βέιλ στον «Μπάτμαν» του Τιμ Μπάρτον, ούτε καν στο ανάλαφρο στιλάκι όταν ξεριζώνεται, από το υπόλοιπο σώμα, το κεφάλι του εχθρού.


Photo gallery: «The Suicide Squad»

«Μπέτυ Μπλου»
«Το Ξαδελφάκι Μου»

Με την αποδοχή θα έχετε πρόσβαση σε μια υπηρεσία που παρέχεται από τρίτο μέρος εκτός του https://intownpost.com/