InTownPost

Ακολουθήστε μας :

22
Παρ, Οκτ
Tο διάβασαν 129 άτομα (129 Views)

«Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη»

TAXIDI0234-ITP0098


«Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη»

(Reminiscence)

Είδος: Ερωτικό θρίλερ επιστημονικής φαντασίας

Παραγωγή: Η.Π.Α. (2021)

Σκηνοθεσία: Λίζα Τζόι

Με τους: Χιου Τζάκμαν, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Τάντι Νιούτον

Διάρκεια: 116'

Διανομή: Tanweer


Ο βετεράνος του στρατού Νικ Μπάνιστερ (Χιού Τζάκμαν - εξαιρετικός), είναι ιδιωτικός ντετέκτιβ που ξέρει να ανιχνεύει το μυαλό, βοηθώντας τους πελάτες του να ανακτήσουν τις χαμένες μνήμες του παρελθόντος, χρησιμοποιώντας μια συσκευή. Σε αυτή την δουλειά τον βοηθάει η Γουότς (Τάντι Νιούτον - υπέροχη). Ζει στις παρυφές της ακτής του Μαϊάμι, που βυθίζεται κάτω από το νερό, και η ζωή του θα αλλάξει για πάντα όταν αναλαμβάνει μία νέα πελάτισσα, τη Μέι (Ρεμπέκα Φέργκιουσον – πολύ καλή) σε μια απλή υπόθεση εξαφάνισης των κλειδιών του σπιτιού της για να καταλήξει σε έναν έρωτα, την μετέπειτα εξαφάνιση της Μέι και τέλος σε μια επικίνδυνη εμμονή.

Όταν ο Μπάνιστερ παλεύει να λύσει το μυστήριο της εξαφάνισης της Μέι, βρίσκεται αντιμέτωπος με μία βίαιη συνομωσία.



Επίκαιρο και εντελώς μέσα στα πράγματα που τρέχουν στο σύγχρονο, νεοταξίτικο, παγκόσμιο πλαίσιο, αυτά τα περί κλιματικών αλλαγών, το κινηματογραφικό ντεμπούτο της Λίζα Τζόι, δημιουργού της τηλεοπτικής σειράς επιστημονικής φαντασίας «Westworld» μαζί με τον Τζόναθαν Νόλαν, τόσο στην σεναριακή ιδέα, όσο και στην σκηνοθεσία του «Reminiscence», παραμένει στο ίδιο μοτίβο, ενός άσχημου μέλλοντος. Τα συμπαθητικά διαπιστευτήρια του βραβευμένου με επτά Έμι «Westworld» στο ανοιχτό πεδίο της φαντασίας και δη της δυστοπίας, η Τζόι, ξανά με τον Νόλαν στην ομάδα της παραγωγής, δίνει στον πολύ καλό Χιου Τζάκμαν και την Ρεμπέκα Φέργκιουσον, που γράφει μοναδικά στον φακό, να αξιοποιήσουν ένα κολασμένο λαβ στόρι στην βάση ενός χαμένου κόσμου με στοιχεία νουάρ, δράσης και πλοκής. Πετυχαίνει το μείγμα τόσων συστατικών μαζί ή όχι;

Το καστ εύστοχο με την παρουσία του Τζάκμαν και της Φέργκιουσον, αλλά και την στιβαρή συμμετοχή της Τάντι Νιούτον. Ενδιαφέρον το βυθισμένο Μαϊάμι των υψηλών πρωινών θερμοκρασιών, ώστε να μην κυκλοφορούν οι άνθρωποι και να ζουν μόνο το βράδυ σαν πλάσματα της νύχτας σε μια χωρισμένη κοινωνία ανάμεσα σε πατρικίους και πληβείους, ως συνήθως. Εντυπωσιακός φαντάζει ο θλιβερός πίνακας ως ιδέα στον διάκοσμο της ταινίας, με έναν κόσμο πνιγμένο στο αλύτρωτο συναίσθημα του νερού, για να συμπληρωθεί η εικόνα αυτής της ιδέας με την αναγκαία αναζήτηση των ανθρώπινων αναμνήσεων μέσω μιας συσκευής, έπειτα από μια μεγάλη καταστροφή. Εδώ έχουμε ένα γρήγορο, φωτογραφικό μακροβούτι της Τζόι στην ταινία της Κάθριν Μπίγκελοου του 1995 «Παράξενες μέρες» (Strange Days), σενάριο βασισμένο στην ιστορία του κάποτε συζύγου της, Τζέιμς Κάμερον.

Μνήμες. Το σημαντικό συστατικό της ανθρώπινης οντότητας για να υφίσταται στο παρών και να διευθετεί κατάλληλα το μέλλον. Η όποια φιλοσοφική διάσταση, που προσφέρει την δυνατότητα συζητήσεων, καίγεται αμέσως στην εξέλιξη του σεναρίου, όμως, τα «οικολογικά» μηνύματα παραμένουν και η Λίζα Τζόι εφορμά στο ζητούμενο, που είναι η αγάπη και, φυσικά, η δράση. Η άλλοτε φουτουριστική και άλλοτε ρομαντική φωτογραφία του Πολ Κάμερον διατηρεί το έδαφος σταθερό στην απαιτούμενη ατμόσφαιρα της ταινίας και μαζί με την νουαρική αφήγηση, απαραίτητη γα να βγεις από τον μαίανδρο της πλοκής, ξεδιπλώνεται η ερωτική ιστορία προσανατολισμένη στην καταραμένη ιστορία του Ορφέα και της Ευρυδίκης. Η σκηνοθέτις πουσάρει το σενάριο και η το στόρι διαπερνά δολοφονικές συμμορίες, επικίνδυνα ναρκωτικά, συμφέροντα από αφέντες της όποιας στεγνής γης και άλλες παρόμοιες δοκιμασίες. Η Τζόι στην παρθενική της εμφάνιση εντός της μεγάλης οθόνης χάνει την πλεύση από το βάρος όσων φόρτωσε στην ταινία της και το ευφάνταστο σκάφος μπατάρει ταχύτατα στα αβαθή, αφήνοντας εκτεθειμένη την ιδέα της, βάζοντας άρον άρον τον Χιου Τζάκμαν και την Ρεμπέκα Φέργκιουσον σε σωστική λέμβο, μπας και διασωθούν.


Photo gallery: «Ταξίδι Μέσα από τη Μνήμη»

«Candyman»
«Φρανκενστάιν Τζούνιορ»

Σχετικές Δημοσιεύσεις

Με την αποδοχή θα έχετε πρόσβαση σε μια υπηρεσία που παρέχεται από τρίτο μέρος εκτός του https://intownpost.com/