fbpx

«Polaroid»

 

 

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

gpapaiossif@intownpost.com

 

 

  • Είδος: Τρόμου
  • Παραγωγή: Η.Π.Α (2019)
  • Σκηνοθεσία : Λαρς Κλέβμπεργκ
  • Με τους: Κάθριν Πρέσκοτ, Γκρέις Ζαμπρίσκι, Σαμάνθα Λόγκαν
  • Διάρκεια: 88’
  • Διανομή: Odeon

Η μοναχική έφηβη Μπερντ Φίτσερ (Κάθριν Πρέσκοτ), που θέλει να γίνει φωτορεπόρτερ, δεν έχει ιδέα για τα κρυφά μυστικά που τυλίγουν τη vintage Polaroid τύπου SX-70, φωτογραφική μηχανή που βρήκε τυχαία ο φίλος της σε ένα παζάρι και της την χάρισε. Όποιος φωτογραφίζεται όμως εξοντώνεται από μια σκοτεινή οντότητα που εμφανίζεται στη φωτό.

Σιγά σιγά οι φίλοι της Μπερντ δολοφονούνται τραγικά, οπότε μαζί τον Κόνορ (Τάιλερ Γιανγκ), το αγόρι που πάντα ήθελε να έχει, προσπαθούν να ανακαλύψουν την πηγή του προβλήματος για να εξοντώσουν την σκοτεινή και απόκοσμη σκιά, που κομματιάζει αδιακρίτως τους νέους και φίλους της Μπέρντ.    

Από τον παραγωγό των ταινιών τρόμου: «Σήμα Κινδύνου» και «Η Κατάρα» Κρις Μπέντερ και σκηνοθέτη τον Νορβηγό Λαρς Κλέβμπεργκ να ντεμπουτάρει σε μεγάλου μήκους ταινία, η «Polaroid» κινείται αρκετά έντιμα στο έδαφος του εφηβικού σπλάτερ με ελεγχόμενα jump scares και μετρημένες τις ποσότητες αίματος στα κινηματογραφικά καρέ.

Αρχικά ήταν 15λεπτη μικρομηκάδικη του ίδιου σκηνοθέτη και για την ατμόσφαιρα που κτίζει στο είδος ο Κλέβμπεργκ, ως πρώτη του απόπειρα δεν είναι τσαπατσούλικη. Παρότι ο χρόνος επιμηκύνθηκε στο εξαπλάσιο σχεδόν και το σενάριο άνοιξε, υπήρχε η περίπτωση να χάσει το τόπι.

Η ιδέα του σεναρίου αρχικά, όπως και στην μικρού μήκους είναι του Λαρς Κλέβμπεργκ, αλλά την σεναριακή πένα στην μεγάλου μήκους την κρατά ο τηλεοπτικός Μπλερ Μπάτλερ.

Οι φωτισμοί είναι άκρως παρατραβηγμένοι (παντού ημίφως, ακόμα και στα εστιατόρια), η φωτογραφία καλή, η πλοκή έχει ενδιαφέρον και το στόρι τρώγεται. Περισσότερο δούλεμα ήθελε το υπόβαθρο του κακού ως προσπάθεια αποστολής μηνυμάτων για την σχολική παρενόχληση και βία.

Ευχάριστη η παρουσία του Μιτς Πιλέτζι (ο Σκίνερ των X-Files) στον ρόλο του σερίφη.