fbpx

«Hellboy: Ξαναγύρισα από την Κόλαση»

 

 

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

gpapaiossif@intownpost.com

(Hellboy)          

 

  • Είδος: Δράση περιπέτεια φαντασίας
  • Παραγωγή: Η.Π.Α. (2019)
  • Σκηνοθεσία: Νιλ Μάρσαλ
  • Με τους: Ντέιβιντ Χάρμπουρ, Μίλα Γιόβοβιτς, Ίαν ΜακΣέιν, Σάσα Λέιν
  • Διάρκεια: 120’
  • Διανομή: Odeon

Ο Hellboy στο reboot του Νιλ Μάρσαλ ταξιδεύει για την Αγγλία, που πρέπει να νικήσει την παντοδύναμη μάγισσα Νίμουε (Μίλα Γιόβοβιτς), που η σκούφια της κρατάει από τον μεσαιωνικό μύθο του βασιλιά Αρθούρου.

H Νίμουε βρίσκεται διαμελισμένη από το Εξκάλιμπερ του Αρθούρου λίγο πριν διαλύσει την οικουμένη και τα κομμάτια της φυλάσσονται σε διάφορα κρυφά μέρη για να μην ανακαλυφθούν και ανασυσταθεί, ώστε να ολοκληρώσει τον ανίερο σχέδιο της.

Με την βοήθεια σκοτεινών πλασμάτων η μάγισσα τελικά απελευθερώνεται στην σημερινή εποχή και ετοιμάζεται για μια μάχη ικανή να φέρει το τέλος του κόσμου. Στόχος της η καταστροφή της ανθρωπότητας και ο μόνος που μπορεί να την σταματήσει είναι το πλάσμα από την κόλαση με τα λιμαρισμένα κέρατα, που ονομάζεται Hellboy.

Η ταινία είναι ένα απύθμενο αλαλούμ βολεμένη φοβισμένα και αμήχανα στην σκιά του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο (σκηνοθέτης των δυο προηγούμενων Hellboy), που δεν μπορεί να ξεφύγει από την μπαλαφάρα και την δίνη της απλοϊκότητας και του προβλέψιμου.

Δεν είναι sequel, αλλά reboot του χάρτινου ήρωα του Μάικλ Τζόζεφ Μινόλα της Dark Horse Comics, καθώς επαναλαμβάνεται από άλλη οπτική η δημιουργία του «κολασμένου» ήρωα και ο Άγγλος σκηνοθέτης της επικής περιπέτειας, «Ο Σιωπηλός Εχθρός» (2010), Νιλ Μάρσαλ όχι μόνο δεν καταφέρνει να προσδώσει κάτι τις το παραπάνω από τα υπέροχα προηγούμενα δυο του Ντελ Τόρο, αλλά παραφουσκώνει το στόρι παντρεύοντας παράταιρα στοιχεία με άφθονο ταρατατζούμ.

Μηδενικής ατμόσφαιρας και ύφους η ταινία βυθίζεται αβοήθητη στο έλος του συμβιβασμού και μηδέ Γιοβοβιτς και Αρθούρος του Κάμελοτ καταφέρνουν να την διασώσουν.

Ο δε μικρών διαστάσεων ηθοποιός Ντέιβιντ Χάρμπουρ ως Hellboy προσπαθεί ο άνθρωπος να καλύψει το κενό απουσίας του Ρον Πέρλμαν, ο οποίος, λένε, ότι όταν του προτάθηκε να πρωταγωνιστήσει ξανά στην νέα ταινία, το πρώτο που ρώτησε ήταν: ποιος είναι ο σκηνοθέτης. Μόλις έλαβε την πληροφορία, πως Μεξικανός σκηνοθέτης Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο γιόκ, ο Πέρλμαν αρνήθηκε κατηγορηματικά.