fbpx

«Στους Διαδρόμους»

 

 

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

gpapaiossif@intownpost.com

(In The Aisles)     

 

  • Είδος: Κοινωνική, ερωτική
  • Παραγωγή: Γερμανία (2018)
  • Σκηνοθεσία : Τόμας Στούμπερ
  • Με τους: Σάντρα Ούλερ, Φρανζ Ρογκόφσκι, Πέτερ Κουρθ
  • Διάρκεια: 125’
  • Διανομή: StraDa FIlms – Seven Films
  • Διακρίσεις: Φεστιβάλ Βερολίνου 2018 (Βραβείο GUILD FILM, Βραβείο Οικουμενικής Επιτροπής) –  Νύχτες Πρεμιέρας 2018 (Βραβείο Σεναρίου, Βραβείο Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών)

Ο εσωστρεφής, ντροπαλός και απομονωμένος Κρίστιαν ανακαλύπτει την αγάπη, τη φιλία και έναν ολοκαίνουργιο, μυστηριώδη κόσμο στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ όπου πιάνει δουλειά.

Όταν ο ντροπαλός Κρίστιαν χάνει τη δουλειά του, βρίσκει καινούργια δουλειά στο τοπικό σούπερμαρκετ.

Ο Μπρούνο υπεύθυνος στον διάδρομο των Ποτών τον παίρνει υπό την προστασία του και του δείχνει τα κόλπα της δουλειάς. Στους διαδρόμους ο Κρίστιαν θα συναντήσει την Μάριον, υπεύθυνη του διαδρόμου των Γλυκών. Η μυστηριώδης αύρα της τον συνεπαίρνει και την ερωτεύεται στιγμιαία.

Στη μηχανή του καφέ συναντιούνται καθημερινά κι εκεί αρχίζουν να γνωρίζουν ο ένας τον άλλον. Εκείνη όμως είναι παντρεμένη κι ο έρωτάς του δείχνει αδιέξοδος. Ώσπου μια μέρα η Μάριον δεν εμφανίζεται στη δουλειά της.

Σημείωμα Σκηνοθέτη:

Μια τρυφερή ματιά στη ζωή, τον έρωτα, τη φιλιά και την απώλεια με πρωταγωνιστές τους Φρανζ Ρογκόφσκι (VICTORIA, HAPPY END) και Σάντρα Ούλερ (TONI ERDMANN).  «Μόλις διάβασα την ιστορία του Κλέμενς Μέγερ στη συλλογή διηγημάτων του «All The Lights» ήθελα να τη σκηνοθετήσω. Η εικόνα ενός μοναχικού, νέου άντρα που βυθίζεται στον κόσμο των διαδρόμων ενός σουπερμάρκετ μου φάνηκε τόσο γοητευτική που δεν με άφηνε να ησυχάσω.

Ο θόρυβος της λεωφόρου απέξω, το κρυφό τσιγάρο στη βάρδια, η καφετιέρα, η νυχτερινή βάρδια και ο υπεύθυνος της που επιμένει να χαιρετά δια χειραψίας καθέναν από τους υπαλλήλους ήταν πολύ δυνατές κινηματογραφικές εικόνες που με στοίχειωσαν. Η ιστορία του Μέγερ έχει απίστευτο βάθος και χρειάζεται ελάχιστες λεπτομέρειες για να γίνει ταινία. Όσα μένουν ανείπωτα τα ενώνει σαν παζλ ο αναγνώστης και στην ταινία μου ο θεατής.

Η αγάπη, η απώλεια στους διαδρόμους του σουπερμαρκετ, της ζωής. Η «γλυκιά» Μάριον από τον διάδρομο των Γλυκών, ο Μπρούνο, ο Ρουντι, η Ιρίνα και ο Κλάους, όλοι αντιπροσωπεύουν κάτι παραπάνω από τον εαυτό τους. Είναι η γλυκιά ζεστασιά μιας κοινότητας ανθρώπων που βιώνουν μαζί την ευτυχία, τη χαρά ή τη λύπη και μοιράζονται συναισθήματα στους στενούς διαδρόμους του σουπερμαρκετ».