27
Τρι, Οκτ

Κάνε κράτηση Parking στο αεροδρόμιο

Πρόταση για διάβασμα: «Οι Τελετουργίες του Νερού», της Εύα Γκαρθία Σάενθ Ντε Ουρτούρι (Eva Saenz de Urturi)

17155567

Συγγραφέας: Εύα Γκαρθία Σάενθ Ντε Ουρτούρι (Eva Saenz de Urturi)

Mετάφραση: Αγγελική Βασιλάκου

Επιμέλεια έκδοσης: Αγγελική Γεωργοστάθη

Είδος: Μυθιστόρημα, αστυνομικό θρίλερ

Σελίδες: 441

Τιμή: € 13,90

Ημερομηνία κυκλοφορίας: Ιούνιος 2020

Εκδόσεις: Ψυχογιός


Η Άνα Μπελέν Λιάνιο, ο πρώτος έρωτας του Κράκεν, βρίσκεται δολοφονημένη στην Άλαβα. Το μαρτύριο του θανάτου της παραπέμπει σε μια πανάρχαια τελετουργία όπου το θύμα κρεμιέται ανάποδα και βυθίζεται σε έναν λέβητα με καυτό νερό. Ο λέβητας είναι αυθεντικό κομμάτι από την Εποχή του Χαλκού. Και μια λεπτομέρεια κάνει τη φρίκη ακόμη μεγαλύτερη: Η Άνα Μπελέν ήταν έγκυος… Όπως φαίνεται σύντομα, ο δολοφόνος δε θα σταματήσει εδώ. Θα συνεχίσει να σκοτώνει μέλλοντες γονείς, μιμούμενος τις τελετουργίες του νερού, διαλέγοντας προσεκτικά ιερές τοποθεσίες της Χώρας των Βάσκων και της Κανταβρίας για τα εγκλήματά του. Η υπόθεση ξυπνά στον Κράκεν οδυνηρές μνήμες, από το καλοκαίρι του 1992, τότε που με τους τρεις καλύτερούς του φίλους πρωτοσυνάντησαν την αινιγματική Άνα Μπελέν Λιάνιο – μια γνωριμία που τους σημάδεψε για πάντα. Και ταυτόχρονα, του γεννά έναν φόβο χωρίς προηγούμενο. Γιατί η Άλμπα, η προϊσταμένη του και γυναίκα που αγαπά, είναι έγκυος – και κινδυνεύει να γίνει ο επόμενος στόχος του δολοφόνου.

Το δεύτερο μέρος της τριλογίας της «Λευκής Πόλης», που συνάρπασε το αναγνωστικό κοινό της Ισπανίας και έγινε διεθνές μπεστ σέλερ.


Απόσπασμα από το βιβλίο:

«Για όσους αγνοούν τι έχει προηγηθεί, επιτρέψτε μου μια ανακεφαλαίωση: ονομάζομαι Ουνάι Λόπεθ ντε Αγιάλα και είμαι αστυνόμος του Τμήματος Ανθρωποκτονιών της Αστυνομίας της Βιτόρια, ειδικός στη σκιαγράφηση προφίλ. Όλοι όμως με φωνάζουν Κράκεν. Πάσχω από αφασία του λάρυγγα o κατά συρροή δολοφόνος της προηγούμενης υπόθεσης που εξιχνίασα όσο καλύτερα μπορούσα τελευταία στιγμή μού κάρφωσε μια σφαίρα στο κεφάλι. Εξού και αδυνατώ ακόμη να μιλήσω εκτός από κάτι γρυλίσματα που βγάζω όταν δεν έχω άλλη επιλογή. Παρ' όλα αυτά, συνεννοούμαι απρόσκοπτα χάρις στο σημειωματάριο του κινητού μου.

Κι αυτό ακριβώς προσπαθούσα να κάνω τώρα με το αφεντικό μου, την αστυνομική υποδιευθύντρια Άλμπα Ντίαθ ντε Σαλβατιέρα, τη γυναίκα που… τέλος πάντων, καταλαβαίνετε.

Και ακριβώς τότε, την πιο ακατάλληλη στιγμή, η συνεργάτιδά μου η Εστίμπαλιθ μου έστειλε ένα μήνυμα στο WhatsApp. Καταράστηκα την τύχη μου γι' αυτήν την τόση άκαιρη διακοπή.

«Κράκεν, λυπάμαι που σε διακόπτω ειδικά τούτη τη στιγμή, ειλικρινά χαίρομαι για σένα, μα τα παιδιά της Σήμανσης ερευνούν τη σκηνή ενός φόνου στην Άλαβα, στη σήραγγα Σαν Αντριάν. Και η υποδιευθύντρια Σαλβατιέρα έχει κλειστό το κινητό της. Θα ήθελα

να έρθεις μαζί μου, είναι σημαντικό».

Έκανα νόημα στην Άλμπα να διαβάσει το μήνυμα. Ανταλλάξαμε ένα βλέμμα ανησυχίας και εκείνη βιάστηκε να βγάλει το κινητό της από τη τσέπη του παλτού της και να το ενεργοποιήσει.

«Έτσι, καταλαβαίνω ότι είναι σημαντικό, αλλά βρίσκομαι σε αναρρωτική. Σε παίρνει τώρα αμέσως η υποδιευθύντρια. Τι συνέβη;» έγραψα.

«Μια νεαρή κοπέλα κρεμασμένη ανάποδα πιθανότερη αιτία θανάτου πνιγμός».

«Πνιγμός στη κορυφή του βουνού;» απάντησα άθελά μου. Φαίνεται, ο ειδικός στη σκιαγράφηση προφίλ εντόπισε την παρατυπία κι ανέλαβε δράση χωρίς την άδειά μου.

«Σωστά άκουσες. Το σώμα της ήταν βυθισμένο μέχρι τους ώμους σ' ένα καζάνι νερό, Κράκεν. Ένα μουσειακό αντικείμενο, θα πρέπει να συμβουλευτούμε κάποιον ειδικό, μα εκ πρώτης όψεως φαίνεται να είναι από την εποχή των Κελτών. Πολύ περίεργος θάνατος η σκηνή του φόνου παραείναι περίπλοκη. Δεν πρόκειται για απλό έγκλημα. Λέω να ζητήσω από την υποδιευθύντρια να μεσολαβήσει στον δικαστή Ολάνο προκειμένου να σου επιτρέψει να παραστείς στην αυτοψία ως εμπειρογνώμονας. Μακάρι να πέφτω έξω, κι εύχομαι να μη χρειαστεί να βρεθούμε αντιμέτωποι με άλλον έναν κατά συρροή δολοφόνο, αλλά είσαι ο καλύτερος που ξέρω στη σκιαγράφηση προφίλ, και αν μου αναθέσουν αυτή την υπόθεση, σε θέλω πλάι μου».

Η Εύα Γκαρθία Σάενθ Ντε Ουρτούρι (Eva Saenz de Urturi) γεννήθηκε στη Βιτόρια της Ισπανίας. Πήρε πτυχίο οπτικής και οπτομετρίας και εργάστηκε αρκετά χρόνια στον τομέα αυτόν, ώσπου πρόσφατα έγινε καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Αλικάντε. 

Είναι παντρεμένη κι έχει δύο παιδιά. Το 2012 το βιβλίο της «La saga de los longevos» χαρακτηρίστηκε εκδοτικό φαινόμενο, και μεταφράστηκε στα αγγλικά με μεγάλη επιτυχία στις Ηνωμένες Πολιτείες και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ακολούθησαν τα «Los hijos de Adán» και «Pasaje a Tahití» το 2014, και το 2016 ξεκίνησε η θρυλική τριλογία της Λευκής Πόλης. «Η Σιωπή της Λευκής Πόλης» είναι το πρώτο μέρος της σειράς, που μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο, σε σκηνοθεσία του Ισπανού σκηνοθέτη Ντανιέλ Καλπαρσόρο («Ποιος κλέβει ποιον;» και «Το μυστικό της πεταλούδας»)

Πρόταση για διάβασμα: «Άδειο Άλογο», του Παύλου Με...
Πρόταση για διάβασμα: «Θέλω-Πιστεύω-Μπορώ: Tα 3 Κλ...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://intownpost.com/

→ Όροι Χρήσης ←
→ Πολιτική Cookies ←

Υλοποίηση: Infinite - Colors
2020 © InTownPost.com
0
Shares