25
Πεμ, Φεβ
Tο διάβασαν 651 άτομα (651 Views)

Ο σκηνοθέτης Παύλος Βησσαρίου συζητά με τη Σμαράγδα Μιχαλιτσιάνου

PAVVS2223-01


«Προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να υπερασπιστούμε τα αυτονόητα. Χάσαμε την κοινωνική μας επαφή, το μπούσουλα! Πάντα όμως θα δημιουργούμε δρόμους με τον καλλιτεχνικό μας προορισμό ακόμη κι αν φαντάζει σαν γιγάντιος άθλος. Πρέπει να πάψουν να υπάρχουν λευκές σελίδες»


Ούριος ο άνεμος για τη μικρού μήκους ταινία «Νόστος» του σκηνοθέτη Παύλου Βησσαρίου όπου ο προορισμός του ταξιδιού της ψυχής του έφερε στον καταξιωμένο δημιουργό πολλά βραβεία και διακρίσεις. Στη διεθνή κινηματογραφική περιοδεία της σε Ευρώπη, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ασία και στην Ελλάδα, η κοινωνική ταινία «Νόστος» τιμήθηκε με πολλά βραβεία και διακρίσεις, όπως το Βραβείο καλύτερου Σκηνοθέτη London Best Director Awards για τον Παύλο Βησσαρίου στο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ,.

Η ταινία απέσπασε το βραβείο Best Drama Short Film (Καλύτερο Δράμα Μικρού Μήκους) στο Διεθνές Φεστιβάλ της Κωνσταντινούπολης, ενώ στον Παύλο Βησσαρίου απονεμήθηκε και το Βραβείο Κινηματογραφικού Επιτεύγματος στο Διεθνές Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους TISFF. Τρία πρώτα βραβεία πήρε ο συνθέτης Λουκάς Θάνος, που έντυσε μουσικά το φιλμ, όπως το Διεθνές Φεστιβάλ SRFA Cannes Silk Road Film Awards: Βραβείο Καλύτερου Μουσικοσυνθέτη (Best Composer Award) και Best Director Award - Best Short Drama Film. Μεγάλη διάκριση απέσπασε η πρωταγωνίστρια της ταινίας ηΒασιλική Μακρή στο «Los Angeles Actors Awards», κερδίζοντας το Βραβείο καλύτερης Ηθοποιού (Best Actress) για την συγκλονιστική ερμηνεία της.

Σήμερα φιλοξενούμε στο InTownPost.com τον Παύλο Βησσαρίου που μας μιλά για το ταξίδι ελπίδας των προσφύγων και τις μελλοντικές του εξορμήσεις στις σκοτεινές αίθουσες και στο θεατρικό σανίδι. Πρόκειται για μια άκρως ενδιαφέρουσα συνομιλία από την οποία ομολογώ ότι βγήκα πλουσιότερη και το αυτό επιθυμώ και για εσάς, τους πιστούς αναγνώστες μας.

Ο σκηνοθέτης Παύλος Βησσαρίου (φωτό Κώστας Κορκόντζελος)


Πώς νιώθετε κε. Βησσαρίου που επιστρέψατε με μια βαλίτσα γεμάτη βραβεία μετά το διεθνές κινηματογραφικό ταξίδι της μικρού μήκους ταινία σας «Nostos»;

Νιώθω ικανοποίηση γιατί μέσα από την τέχνη του κινηματογράφου γίνεται γνωστότερο το θέμα της ταινίας μου «Νόστος», που δεν είναι άλλο από τους πρόσφυγες. Ολόκληροι λαοί σήμερα ζούνε σε συνθήκες βίας ,καταπίεσης, ακραίας φτώχειας και καταδίωξης, πολεμικές συγκρούσεις , διακρατικές και εμφύλιες, με άμεσο κίνδυνο να υποστούν σοβαρή βλάβη πολίτες, (θανατική ποινή, εκτέλεση, βασανιστήρια ή απάνθρωπη μεταχείριση), με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται ένα τεράστιο προσφυγικό κύμα για την αναζήτηση της «Νέας Γης». Το 2019, υπήρχαν 25,9 εκατομμύρια πρόσφυγες παγκοσμίως. Η κατάσταση στην οποία βρίσκονται είναι συχνά τόσο επικίνδυνη και δύσκολη που αναγκάζονται να διασχίσουν εθνικά σύνορα για να αναζητήσουν ασφάλεια σε γειτονικές χώρες. Αυτό κάνουν και οι ήρωες της ταινίας μου.Η δική μου «Κινηματογραφική Βαλίτσα» αυτό τον στόχο έχει και η αναγνώριση από Διεθνή Κινηματογραφικά Φεστιβάλ με βοηθά να ευαισθητοποιήσω ένα μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πόσο επώδυνη ήταν η διαδρομή που διανύσατε στα μιλιμέτρ, ενώ αποτυπώνατε με το φακό σαςτο ταξίδι «ζωής και θανάτου» μιας ομάδας προσφύγων που εγκαταλείπουν την πατρίδα, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να περάσουν διεθνή συχνά κλειστά σύνορα χωρίς χαρτιά, αναζητώντας ασφάλεια;

Για μένα προσωπικά αλλά και για όλη την ομάδα πιστεύω δεν ήταν επώδυνη, αλλά καλλιτεχνικά δημιουργική η αποτύπωση της ιστορίας μέσα από τον Κινηματογραφικό φακό. Δύσκολη γινότανε σε κάποιες στιγμές των γυρισμάτων στη φύση που πάντα είναι απρόβλεπτη. Για παράδειγμα όταν έχεις επιλέξει να κάνεις γύρισμα στο ποτάμι και πηγαίνεις να δημιουργήσεις τη σκηνή που έχεις γράψει στο σενάριο και δε μπορείς να την κάνεις λόγο κακών καιρικών συνθηκών, πρέπει να αντιδράσεις άμεσα, όπως θα έκαναν οι πραγματικοί πρόσφυγες. Γιατί το ποτάμι δεν δαμάζεται. Απλά συνεχίζεις το πλάνο με ασφάλεια. Αυτή όμως είναι και η ομορφιά των απρόβλεπτων πλάνων που προκύπτουν τη στιγμή εκείνη.Όταν στενεύει ο ορίζοντάς σου πρέπει να είσαι έτοιμος να πεις «Πάμε» και μερικές φορές χρειάζεται ν' αφήσεις την ίδια τη φύση να σε οδηγήσει να πεις «Cut».

Αυτή η πίεση έχει τεράστια δύναμη σε ένα πλάνο γιατί μας βοηθά να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας, όλους μας, το Σκηνοθέτη, το Διευθυντή Φωτογραφίας, γενικά όλη την ομάδα, κυρίως όμως οι Ηθοποιοί που εκείνη τη στιγμή δεν έχουν περιθώρια λάθους. Ναι, είναι μια κινηματογραφική σκηνή που αποτυπώνεται από την κάμερα αλλά ο ηθοποιός αναμετράται με την αλήθεια του ρόλου που ενσαρκώνει και η εκπαίδευσή του δεν τον αφήνει να εγκαταλείψει. Στην μικρού μήκους ταινία μας, η Βασιλική Μακρή και ο Λεωνίδας Αργυρόπουλος, εξάντλησαν κυριολεκτικά την τέχνη τους σε τρομερά δύσκολες συνθήκες,με μείον επτά βαθμούς πολλές φορές, χωρίς να δημιουργήσουν κανένα κενό.Υπερασπίστηκαν με κάθε τρόπο τους ρόλους τους και το θέμα της ταινίας όπως και οι υπόλοιποι υποστηρικτικοί ρόλοι.

Μπορούμε να πούμε, ότι ανακαλύψατε τους πρόσφυγες ήρωες και γράψατε μια τραγωδία;

Δεν θεωρώ ότι ανακάλυψα τους πρόσφυγες για να «γράψω» κινηματογραφικά μια τραγωδία. Το έχουν αποτυπώσει πολύ καλύτερα από μένα εξαιρετικοί κινηματογραφιστές στη χώρα μας αλλά και στο εξωτερικό. Το μόνο που έκανα ήταν να μοντάρω ένα πάζλ μαρτυριών και να προσπαθήσω να καταγράψω την ανάγκη και την αγωνία μιας ομάδας ανθρώπων μέσα από μια διαφορετική αλήθεια όπως έχουμε συνηθίσει. Είναι τρομερά δύσκολο να δείξεις μέσα από εικόνες τη ζωή κάποιων ανθρώπων σε μια ταινία μεγάλου μήκους. Φανταστείτε πόσο δύσκολο είναι να το αποτυπώσεις αυτό σε μία μικρού μήκους ταινία δεκατεσσάρων λεπτών. Αυτή όμως είναι η κινηματογραφική μαγεία και μια πρόκληση που δεν αφήνει αδιάφορο κανένα καλλιτέχνη.

Από τη λέξη νόστος προέρχεται και η λέξη νοσταλγία, που σημαίνει τον ψυχικό πόνο που γεννάει η λαχτάρα της επιστροφής στην πατρίδα, που ονειρεύεται ο ξενιτεμένος.'Έρχεται κάποια στιγμή η ευλογημένη μέρα της επιστροφής, το «νόστιμον ήμαρ» ή είναι ουτοπία;

Εξαιρετική ερώτηση!. Το «νόστιμον ήμαρ». Τη φράση αυτή τη συναντάμε στην Οδύσσεια (α, 9 κ. 168): «αὐτὰρ ὁ τοῖσιν ἀφείλετο νόστιμον ἦμαρ» (αυτός τους πήρε τη γλυκιά του γυρισμού τους μέρα). Για κάποιους έρχεται και για κάποιους παραμένει ένα ουτοπικό όνειρο. Η ανάγκη όμως της επιβίωσης και της ελευθερίας δεν πρέπει να είναι όνειρο. Όλοι έχουμε δικαίωμα στη ζωή. Κανείς δεν μπορεί να μας το στερήσει αυτό. Πολλοί άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να εγκαταλείψουν τη πατρίδα τους και να γίνουν πρόσφυγες.Πρέπει να αναγνωρίζονται συνεπώς σε διεθνές επίπεδο ως «πρόσφυγες» και να έχουν πρόσβαση στην παροχή βοήθειας από τα κράτη. Όπως συμβαίνει με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ και άλλους οργανισμούς. Και πρέπει να αναγνωρίζονται ως πρόσφυγες ακριβώς επειδή είναι πολύ επικίνδυνο γι αυτούς να επιστρέψουν στην πατρίδα τους και χρειάζεται να αναζητήσουν καταφύγιο κάπου αλλού. Πρόκειται για ανθρώπους στους οποίους η άρνηση ασύλου έχει πιθανότατα θανάσιμες συνέπειες. Πάντα όμως η νοσταλγία θα γεννά τη λαχτάρα της επιστροφής μέσα τους.

Ο νόστος του εαυτού σας, ο νόστος της δικής σας αλήθειας κε. Βησσαρίου ποιος είναι;

Είναι ο τρόπος που επιλέγεις να ζήσεις και ο τρόπος που δεν σε αφήνουν να επιλέξεις για να ζήσεις.Είναι η κοινωνική και πολιτιστική αλήθεια που επηρεάζει όλους μας μέσα από ένα « Καλλιτεχνικό Κυνήγι Μαγισσών» που βιώνουν οι Τέχνες και ο Πολιτισμός τον τελευταίο χρόνο. Προσπαθούμε με νύχια και με δόντια να υπερασπιστούμε τα αυτονόητα. Χάσαμε την κοινωνική μας επαφή, το μπούσουλα! Πάντα όμως θα δημιουργούμε δρόμους με τον καλλιτεχνικό μας προορισμό ακόμη κι αν φαντάζει σαν γιγάντιος άθλος. Πρέπει να πάψουν να υπάρχουν λευκές σελίδες. Χρειαζόμαστε υποστήριξη για να μπορούμε να δημιουργήσουμε σε φυσιολογικές συνθήκες. Η τέχνη είναι ανατρεπτική με κάθε τρόπο. Η δική μου αλήθεια είναι όπως όλων των συναδέλφων της τέχνης, αγωνιζόμαστε με κάθε μέσο και τρόπο για να έχουμε μια καλή συγκομιδή την ώρα του καλλιτεχνικού θερισμού.

Ο σκηνοθέτης Παύλου Βησσαρίου στα γυρίσματα της ταινίας «Nostos» (φωτό Κώστας Κορκόντζελος)


«Το «Αν» έχει μπει στην καθημερινότητά μας. Η ζωή μας φέρνει αντιμέτωπους με το «Αν». Ποτέ δεν ξέρεις τηναπάντηση «αν, αυτό το «αν», είναι το σωστό αν…»


Ο διεθνούς φήμης συνθέτης Λουκάς Θάνος που έντυσε μουσικά την ταινία σας τιμήθηκε με το Μεγάλο Βραβείο μουσικής στο Φεστιβάλ των Κανών. Κι όμως η σημαντική αυτή είδηση εν μέσω πανδημίας πέρασε στα ψιλά. Έχετε κάτι να σχολιάσετε επ΄αυτού;

Ο Μάνος Χατζιδάκις είπε, πώς «η μουσική στον κινηματογράφο συντηρεί στη μνήμη την εικόνα, την ερμηνεύει, ενώ συγχρόνως χρωματίζει επιθυμίες και μνήμες και την προσωπική μας ταύτιση με τις πτυχές ενός ονείρου». Η ταινία μου «Nostos» έχει μόνο εικόνες.Η «Φωνή» της είναι η εξαιρετική μουσική,το soundtrack, που συνέθεσε ο εκλεκτός μουσικοσυνθέτης Λουκάς Θάνος, λειτουργώντας ως αναπόσπαστο κομμάτι της ταινίας με πολύ μεγάλη ακρίβεια. Τον ευγνωμονώ για τις διακόσιες ώρες που αφιέρωσε για να έχει η ταινία μας αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα και να επιστρέψει από διεθνή φεστιβάλ με πρώτα Βραβεία.Όπως το διεθνές φεστιβάλ SRFA Cannes Silk Road Film Awards,με τρία βραβεία. Βραβείο Καλύτερου Μουσικοσυνθέτη (Best Composer Award) για τον Λουκά Θάνο και Best Director Award - Best Short Drama Film. Το βραβείο αυτό τον δικαιώνει και σίγουρα σκόρπισε μεγάλη χαρά στην κινηματογραφική και θεατρική κοινότητα. Ο Λουκάς είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και πολυδιάστατος καλλιτέχνης με απίστευτη και αστείρευτη έμπνευση. Τον θαυμάζω και τον ευχαριστώ!

Η σύζυγός σας και ομότεχνη σας, η Βασιλική Μακρή στο «Los Angeles Actors Awards»κέρδισε το Βραβείο καλύτερης Ηθοποιού (Best Actress) για την συγκλονιστική ερμηνεία της στην ταινία σας, όπως αναφέρετε. Σας γέμισε χαρά η επιτυχία της, που σε εσάς οφείλεται, αφού είδατε την ηρωίδα σας στη ψυχή της και συμβάλατε για να την απελευθερώσει;

Ναι, η ηθοποιός και σύντροφος της ζωής μου, Βασιλική Μακρή, κατάφερε κάτι εξαιρετικό στην ταινία. Κέντησε κυριολεκτικά κομμάτι-κομμάτι την ερμηνεία με το σώμα της, μιας και στο «Nostos» δεν υπάρχουν διάλογοι. Κι αυτό το έκανε πολλές φορές σε ακραίες συνθήκες με τον παρτενέρ της Λεωνίδα Αργυρόπουλο. Απόφοιτοι και οι δυο της Δραματικής Σχολής Υποκριτικής Τέχνης «Νέο Ελληνικό Θέατρο-Γιώργου Αρμένη». Προσέγγισε το ρόλο σαν να μην υπάρχει η επόμενη μέρα. Όπως η ηρωίδα που υποδύθηκε. Είναι μια απίστευτα αφοσιωμένη ηθοποιός, που χρησιμοποίησε με ανεξίτηλη ακρίβεια τη δημιουργικότητά τού ρόλου και τον υπερασπίστηκε με πάθος. Αισθάνομαι πολύ περήφανος που κατάφερα να αποτυπώσω πίσω από την κάμερα την αγωνία της Βασιλικής γνωρίζοντας το αληθινό δράμα του ξεριζωμού αυτών των ανθρώπων. Ήταν μια πρόκληση πραγματικά, να καταφέρει να παίζει με τόση απλότητα, να αποστασιοποιηθεί χωρίς να χάσει στιγμή την τραγικότητα της και να απελευθερώνει την ψυχή της μέσα από την ηρωίδα που υποδύθηκε.Η τέχνη θέλει θυσίες κι αυτό δικαίωσε τη Βασιλική Μακρή με το Βραβείο «Best Actress in an Indie Film» στο International Festival Los Angeles Actors Awards.

Οι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους συμπαραστέκονται στους πρόσφυγες και τους στηρίζουν παντοιοτρόπως. Η στάση ζωής τους, φέρνει στο νου του στίχους του Κωστή Παλαμά: «Η μεγαλοσύνη των λαών δεν μετριέται με το στρέμμα. Με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με το αίμα». Είναι έτσι;

«Ο Παλαμάς μόχθησε, ίδρωσε, έλπισε, αγάπησε, μάτωσε, αγωνίστηκε, νίκησε για μας. Ο Παλαμάς, λοιπόν, είναι ένας άγιος…», είπε ο Άγγελος Σικελιανός. Ναι έτσι είναι. Οι παγκόσμιες κοινωνικές και οικονομικές τάσεις όμως δείχνουν ότι η αναγκαστική μετακίνηση πληθυσμών θα συνεχίσει να αυξάνεται την επόμενη δεκαετία με νέες και διαφορετικές μορφές. Ποτέ δεν θα πάψουν να εμφανίζονται ομάδες ανθρώπων, εκτεθειμένοι και ευάλωτοι στη βία όπως των σημερινών συγκρούσεων, σε χώρες που όλοι γνωρίζουμε, κυρίως όταν το κράτος προσφέρει ελάχιστη προστασία στους πολίτες. Η «ανθρωπότητα» δεν πρέπει να ξεχνά να βάζει τον εαυτό της στη θέση αυτών των ανθρώπων.

Με ποιο θέμα θα ασχοληθείτε στην επόμενη ταινία σας;

Με μια αληθινή ιστορία που συνέβη το Χειμώνα του 1943 στην περιοχή των Αγράφων.Στους βασικούς ρόλους η Βασιλική Μακρή και δυο ακόμη νέοι και ταλαντούχοι ηθοποιοί,ο Θάνος Κρομμύδας και η Ευγενία Βησσαρίου, μαζί με άλλους εξαιρετικούς συναδέλφους. Το σενάριο είναι έτοιμο, το μόνο που περιμένουμε είναι η άρση του λόκντάουν για να ξεκινήσουμε γύρισμα.

Λόγω του lockdown απαγορεύεται η εργασία στους ανθρώπους των τεχνών για άγνωστο διάστημα. Σας φοβίζει το μέλλον;

Όχι, δεν με φοβίζει. Με ανησυχεί αυτό το «Αν». Το «Αν» έχει μπει στην καθημερινότητά μας. Η ζωή μας φέρνει αντιμέτωπους με το «Αν». Ποτέ δεν ξέρεις την απάντηση «αν, αυτό το «αν», είναι το σωστό αν…»

Στο θέατρο«Όψεις»της Καρδίτσας,που ιδρύσατε και διευθύνετε, τι περιλαμβάνει στο μελλοντικό του ρεπερτόριο;

Το Θέατρο «Όψεις» δημιουργήσαμε με τη Βασιλική τον Απρίλιο του 2004 στην πόλη της Καρδίτσας, με πρώτη φιλοξενούμενη παράσταση το «Transit» σε Σκηνοθεσία του Θεοδώρου Γράμψα, από το Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν. Από τότε μέχρι σήμερα παρουσιάσαμε 57 παραγωγές στην Κεντρική Σκηνή και 45 στην Παιδική Σκηνή, ενώ φιλοξενήσαμε 35 ακόμη παραγωγές. Οι τελευταίες παραγωγές πριν το lockdown ήταν η «Ρόζα Εσκενάζυ» του Παναγιώτη Μέντη, σε σκηνοθεσία Φώτη Αθανασίου Μακρή και μουσική Σταμάτη Κραουνάκη, «ο Μικρός Πρίγκιπας» σε σκηνοθεσία της Βασιλικής Μακρή και το «Λα Μοσκέτα» του Ρουτζάντε με την Πειραματική Σκηνή του Θεάτρου Όψεις σε σκηνοθεσία δική μου και της Βασιλικής.Η επόμενη παραγωγή μας χτίζεται σιγά-σιγά. Μην ξεχνάτε πώς πέρα από το lockdown η πόλη της Καρδίτσας δοκιμάστηκε πρόσφατα από τον Κυκλώνα «Ιανό» με τεράστιες καταστροφές και η αλήθεια είναι πώς ακόμη προσπαθούμε να γιάνουμε τις πληγές μας. Ζούμε στην πόλη της Καρδίτσας και δημιουργούμε από επιλογή και όχι από ανάγκη.

Ο επαναστάτης του ανθρώπινου θεάτρου σε ένα απόφθεγμά του αναφέρει, ότι «η τέχνη δεν είναι ο καθρέφτης που αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα αλλά η σφύρα που τη διαμορφώνει». Πιστεύετε ότι δικαιώθηκε στο πέρασμα του χρόνου;

Ο Μπρέχτ είναι ο «μεγάλος προφήτης» όχι μόνο του θεάτρου αλλά και τη κοινωνίας. Τα λόγια και τα έργα του δεν πρόκειται να ξεθωριάζουν ποτέ μέσα στο χρόνο. Ό,τι έχει γράψει θα παραμείνει πάντα ανεξίτηλο για τις γενιές που έρχονται, γιατί ό,τι έχει γράψει είναι κυριολεκτικά σφυρηλατημένο πάνω στην ανθρώπινη αλήθεια. Το 2000 είχα την τιμή να συμμετέχω ως βοηθός σκηνοθέτη και ηθοποιός στη παράσταση «Η Μάνα Κουράγιο και τα Παιδιά της» του Ανοιχτού Θεάτρου σε σκηνοθεσία του Γιώργου Μιχαηλίδη και την εξαιρετική Δέσποινα Μπεμπεδέλη στον ομώνυμο ρόλο. Ο Μπρεχτ άλλαξε τον τρόπο σκέψης μου, με διαμόρφωσε σε αυτό που είμαι. Στόχος του δεν ήταν ποτέ πιστεύω να δικαιωθεί αλλά να ακουστεί. Κι αυτό το κατάφερε παγκόσμια!

«Οι καλλιτέχνες δεν ξυπνούν ποτέ. Ζουν πάντα μέσα εις το όνειρο», σημειώνει κάπου ο Παύλος Νιρβάνας. Εσείς τι όνειρα κάνετε;

Δεν κάνω όνειρα, όπως δεν πιστεύω στις συμπτώσεις. Βάζω μικρούς στόχους για να τους φτάνω. Όταν και εάν -αυτό συμβεί- θέτω τους επόμενους. Αυτό δε σημαίνει ότι τα καταφέρνω πάντα. Όμως ποτέ δε θα σταματήσω να προσπαθώ. Πιστεύω πως οι καλλιτέχνες είμαστε άγρυπνοι από τη φύση μας. Αναπνέουμε μέσα από την Τέχνη και αφουγκραζόμαστε την κοινωνία. Ζούμε όπως όλοι μας πια σε μια καθημερινή, σκληρή πραγματικότητα, αλλά ο «προορισμός» μας δίνει την αίσθηση της ελευθερίας.Το μόνο που φοβάμαι είναι: «Αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα», όπως τραγουδά ο αγαπημένος Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Και κλείνοντας, αγαπητή Σμαράγδα Μιχαλιτσιάνου, θα ήθελα να σ' ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου γι' αυτό το υπέροχο «πάρε – δώσε»μέσα από τη συνέντευξη, όπως επίσης θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την Ομάδα του «Nostos»!

Οι Συντελεστές της Μικρού Μήκους Ταινίας «Nostos»


Σκηνοθεσία: Παύλος Βησσαρίου

Πρωταγωνιστούν: Βασιλική Μακρή, Λεωνίδας Αργυρόπουλος

Μουσική: Λουκάς Θάνος

Διεύθυνση Φωτογραφία: Γιάννης Βαλεράς

Κοστούμια: Ευγενία Βησσαρίου

Μοντάζ: Βασίλης Στάθης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Νικόλαος Κωτούλας

Βοηθός Διεύθυνσης Φωτογραφίας: Γιώργος Κοκώτης.

Networking: Ανθούλα Κώστα & Ειρήνη Θεοδοσίου

Φωτογραφίες: Κώστας Κορκόντζελος

Poster design: Thavmatropio Creative Studio – Νικόλαος Κωτούλας

Στους ρόλους των προσφύγων: Μαρία Τσιούμα, Γιώργος Τσιώλης, Παναγιώτης Πέτρου, Κατερίνα Τασιοπούλου, Βαγγέλης Γκαράβελος, Νάνσυ Καρρά, Μιχάλης Γονιδάκης, Ανδρέας Ζυγογιάννης, Ελένη Μάλλιου, Άγγελος Πέτρου.


Η συγγραφέας Ράνια Μπουμπουρή, συνομιλεί με την Τί...
Η συγγραφέας Βάσια Τζανακάρη, συνομιλεί με την Τίν...

Σχετικές Δημοσιεύσεις

Με την αποδοχή θα έχετε πρόσβαση σε μια υπηρεσία που παρέχεται από τρίτο μέρος εκτός του https://intownpost.com/