fbpx

banner αεροδρομίου

 

«Ο Κυνηγός της Νύχτας»

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

gpapaiossif@intownpost.com

(Nomis)

 

 

  • Είδος: Αστυνομικό θρίλερ
  • Παραγωγή: Η.Π.Α. (2018)
  • Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Ρέιμοντ
  • Με τους: Χένρι Καβίλ, Μπεν Κίνγκσλεϊ, Αλεξάντρα Νταντάριο, Στάνλεϊ Τούτσι.
  • Διάρκεια: 99’
  • Διανομή: Tanweer

Ο αστυνομικός Μάρσαλ (Χένρι Καβίλ) με την βοήθεια του Κούπερ (Μπέν Κίνγκσλεϊ) ενός συνταξιοδοτημένου δικαστή και νυν τιμωρού διάφορων παιδόφιλων, συλλαμβάνουν έναν ψυχασθενή κατά συρροή δολοφόνο.

Τα πράγματα όμως στραβώνουν όταν αρχίζουν οι δολοφονίες αστυνομικών που εμπλέκονται στην σύλληψη του δολοφόνου. Ο Μάρσαλ μαζί με τηνψυχολόγο αστυνομικό Ρέιτσελ (Αλεξάντρα Νταντάριο), θα παίξουν κορώνα γράμματα την ζωή τους, αλλά και την ακεραιότητα των δικών τους ανθρώπων για να ανακαλύψουν τι κρύβεται πίσω από τον δολοφόνο και τα εγκλήματα γυναικών που έχει διαπράξει.    

Ενδιαφέρον το θριλερικό σενάριο που δεν θα γράψουμε spoilers για να μην «κάψουμε» τις εκπλήξεις. Η σκηνοθετική απειρία του 40χρονου, Λονδρέζου Ντέιβιντ Ρέιμοντ είναι πασιφανής στην δεύτερη μεγάλη μήκους ταινία του. Οι προβληματικές της ταινίες αρχίζουν από το μοντάζ που δεν επιτρέπει να απλωθεί σωστά η ατμόσφαιρα της πλοκής, κοινώς να πάρει ανάσα η εικόνα για να κόψει τις ανάσες των θεατών από την αγωνία. Περισσότερο με video clip μοιάζει παρά με αστυνομικό θρίλερ.  

Ακολουθεί η απαράδεκτη ερμηνεία της ομορφούλας Αλεξάντρα Νταντάριο, με τα διαπερστικά μάτια, στον έναν από τους δυο ουσιαστικούς ρόλους, αυτού της ψυχολόγου και αναλύτριας προφίλ εγκληματιών. Από την γκομενοπαραλία του «Baywatch» και των γλυκανάλατων, ερωτικών κομεντί, η «τσακ μπαμ» μετάβαση στον ρόλο της Σαρλίζ Στάρλινγκ ως δεύτερη Τζόντι Φόστερ, θέλει πισινό και κομμάτι από άλλο πισινό για να επιτευχθεί, όπως αναφέρει και ο απλός λαός. Ο Καναδός ηθοποιός Μπρένταν Φλέτσερ, παλεύει να βγάλει δική του περσόνα ψυχασθενούς δολοφόνου κατ΄ εξακολούθηση, λέμε τώρα, αλλά το μόνο που καταφέρνει είναι να μην έχει χωνέψει την μια ντουζίνα διάφορων, κινηματογραφικών ψυχάκηδων, που, εμφανώς, αντιγράφει.  

Ο Χένρι Καβίλ ευγενικά και αξιοπρεπώς απαλλαγμένος από μπέρτα και σουπερμανικό κολάν, από την στιγμή που υποδύεται άψογα τον Σόλο στο «Κωδικό Όνομα U.N.C.L.E.» του Γκάι Ρίστσι, αλλά και δίπλα στον Τομ Κρουζ στην τελευταία «Επικίνδυνη Αποστολή: Η Πτώση», ως αδίστακτος, psycho πράκτορας της CIA, δυστυχώς, εδώ στον ρόλο του αντικοινωνικού, αλλά έξυπνου ντετέκτιβ, δεν υπάρχει κάποιος να προσφέρει ένα χεράκι στον άνθρωπο για να τον ανεβάσει ελάχιστα από την κινούμενη άμμο της προχειρότητας. Ούτε ο Μπεν Κίνγκσλεϊ, ούτε ο Στάνλεϊ Τούτσι που απλά διεκπεραιώνουν ρόλους. Ναι βρε, καλό σενάριο έχει η ταινία, που τραβάει θεατές, αλλά σκηνοθετικά συμπεριφέρεται ως αυτόχειρ και θάβεται από μόνη της.  

Αξιολόγηση Ταiνιας

* * * * *  Αριστούργημα * * * * Εξαιρετική * * * Ενδιαφέρουσα * * Προβληματική * Αδιάφορη @ Κάκιστη