01
Δευ, Μαρ

(Αρθρογράφος)


Η μάνα μου με γέννησε κατακαλόκαιρο, χρονολογία σιγά μη σας πω. Γι αυτό το χειμώνα πιστεύω πως χάνω το στιλ μου. Ούσα μικρά, έτυχε να δω το «Ποτέ την Κυριακή» του Ντασέν. Δεν είχα καταλάβει επακριβώς τον επαγγελματικό προσανατολισμό της Μελίνας, αλλά βλέποντας πόσο ωραία περνούσε, ήθελα να ακολουθήσω τα βήματα της...

(Αρθρογράφος)


Η μάνα μου με γέννησε κατακαλόκαιρο, χρονολογία σιγά μη σας πω. Γι αυτό το χειμώνα πιστεύω πως χάνω το στιλ μου. Ούσα μικρά, έτυχε να δω το «Ποτέ την Κυριακή» του Ντασέν. Δεν είχα καταλάβει επακριβώς τον επαγγελματικό προσανατολισμό της Μελίνας, αλλά βλέποντας πόσο ωραία περνούσε, ήθελα να ακολουθήσω τα βήματα της μεγαλώνοντας.   Όμως αντί να πάω να κλειστώ σε καμιά δραματική σχολή, να ησυχάσετε από μένα, καθότι αταλάντου και κομπάρσα πολύ θα μου έπεφτε, πήγα και κρύφτηκα πίσω από τις κάμερες.

Στην αρχή σπούδασα τη φωτογραφία, αλλά δεν άφησα στην ησυχία της ούτε την σκηνοθεσία.  Δούλεψα την τηλεόραση, δεν ερωτευτήκαμεν διόλου. Ξεζουμίστηκα σε ταινίες και ντοκιμαντέρ. Αγάπησα σφόδρα το ραδιόφωνο. Έγραψα τις εκτενείς παρλαπίπες μου για ταινίες. Τώρα, θα σας γράφω για το στιλ που πολύ αγαπώ, όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι, προσπαθώντας να το εντοπίσω, μέσα από ανθρώπους που γουστάρω και ήρωες-ιδες που με στοίχειωσαν στην μεγάλη οθόνη.

Περισσότερα
Δεν ξέρω αν οι μεγάλες αγάπες πάνε στον παράδεισο, λατρεύω κολασμένα το ΣΙΝΕΜΑ. Γι αυτό, κάθε τόσο, θα κάνουμε μια υπόκλιση σε ταινίες, που άφησαν και συνεχίζουν να αφήνουν το στίγμα τους, με εκείνο τ...
Γνώρισα τη Βούλα από κοντά, τον Δεκέμβρη του 13. Μια grande dame. Στην είσοδο του Εθνικού Θεάτρου, για την παρουσίαση, του βιβλίου "Έλληνες Σκηνοθέτες του 20ου Αιώνα".  Ήξερα πως εκεί θα με έβλεπε από...
  Κάτσε να σου πω. Κάθε πρωί, που ανοίγει το ένα μάτι- το άλλο αρνείται πεισματικά-, ανοίγω και το τηλέφωνο, για να κάνω like στην αισιόδοξη καλημέρα του Αντώνη Κοκολάκη. Το χω για γούρι ρε παιδάκι μο...
«Όταν έχω εσένα» και τον έχω πάντα. Στο μυαλό και στην ψυχή. Μέσα από τα τραγούδια, τη μορφή της αθωότητας, της νοσταλγίας, του πριν και του τώρα, αλλά πρωτίστως του ες αεί, που περνάει μέσα απ την τέ...
«Όταν έχω εσένα» και τον έχω πάντα. Στο μυαλό και στην ψυχή. Μέσα από τα τραγούδια, τη μορφή της αθωότητας, της νοσταλγίας, του πριν και του τώρα, αλλά πρωτίστως του ες αεί, που περνάει μέσα απ την τέ...
Ο κόσμος το χει τούμπανο και εγώ κρυφό καμάρι.. Όταν ο Πολ Τόμας Άντερσον, διαβάζει την βιογραφία του Κριστομπάλ Μπαλενσιάγκα, εμπνέεται, από τον σχεδιαστή, που έδωσε μία και μοναδική συνέντευξη στη ζ...