26
Παρ, Φεβ

(Ιστορικός,Αρθρογράφος)


Ονομάζομαι Μιχάλης Μπατής του Αντωνίου. Γεννήθηκα στην Αθήνα. Περάτωσα τις πρώτες μου μαθητικές σπουδές στο 28ο δημοτικό σχολείο Πεδίου Άρεως. Απόφοιτος της Λεοντείου σχολής το 1965. Το 1968 έλαβα το Πτυχίο του Ιστορικού της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου της Περουγίας.

Το 1976 έλαβα το πτυχίο του Ιατρού της...

(Ιστορικός,Αρθρογράφος)


Ονομάζομαι Μιχάλης Μπατής του Αντωνίου. Γεννήθηκα στην Αθήνα. Περάτωσα τις πρώτες μου μαθητικές σπουδές στο 28ο δημοτικό σχολείο Πεδίου Άρεως. Απόφοιτος της Λεοντείου σχολής το 1965. Το 1968 έλαβα το Πτυχίο του Ιστορικού της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου της Περουγίας.

Το 1976 έλαβα το πτυχίο του Ιατρού της Ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1980 έλαβα την ειδικότητα του Ιατρού Μικροβιολόγου. Το 1984 έλαβα τον τίτλο του Κλινικού Χημικού και αναγορεύτηκα Επίκουρος καθηγητής της Μικροβιολογίας και εν συνεχεία ανέλαβα την διεύθυνση του Βιοχημικού εργαστηρίου του Κωνσταντοπουλείου Νοσοκομείου Νέας Ιωνίας.

Περισσότερα
«Την οργή ψάλλε, θεά, του Αχιλλέα» Η ελληνική ιστορία και ο ελληνικός πολιτισμός ξεκινούν ποιητικά. Η Ιλιάδα και η Οδύσσεια, δημιουργίες της πρώιμης αρχαϊκής εποχής, είναι οι αρχαιότερες ολοκληρωμένες...
Σκοπός ή τέλος των πράξεων αλλά και αρχή τους ή αιτία, εκφράζει παράλληλα το μέσο, τη ρύθμιση ή το νόμο που τις διέπει, ενώ αποτελεί και το όνομα της πιο δημοφιλούς ανάμεσά τους, της ομιλίας: τέτοιο ε...
Ο Φιλόλαος λέει ότι η φύση στον κόσμο και ό,τι υπάρχει σ’ αυτόν, σχηματίσθηκαν από την αρμονία των απείρων. Η αρμονία αυτή είναι ηγεμόνας και άρχοντας, ο Θεός των πάντων, ένας και μοναδικός, μόνιμος, ...
Στόχος του Δημόκριτου δεν ήταν η διατύπωση μιας ακριβούς ποσοτικής επιστήμης, αλλά ενός γενικού μοντέλου εξήγησης της φυσικής πραγματικότητας. Τον στόχο αυτό τον πέτυχε, και μάλιστα με μια πληρότητα π...
Μελετώντας την αρχαία ελληνική κοινωνία και τον πολιτισμό της μας κάνει εντύπωση πόσο δεμένος με τη φύση ήταν ο αρχαίος Έλληνας. Όλες οι πνευματικές, θρησκευτικές, καλλιτεχνικές, ακόμα και πολιτικές ε...
Από τον Όμηρο ως τον Αλέξανδρο, η δόξα και η φήμη αποτελούν κεφαλαιώδεις αξίες. Οι αξίες αυτές δίνουν αναμφίβολα έναν ανταγωνιστικό χαρακτήρα στον ελληνικό πολιτισμό που διατυπώνεται με το «αιέν αριστ...
Ο Ορισμός της Σοφίας: «Το όντι άρα…οί όρθώς φιλοσοφούντες άποθνήσκειν μελετώσι, και το τεθνάναι ήκιστα αύτοίς ανθρώπων φοβερών» (Επομένως… αυτοί που φιλοσοφούν σωστά ασκούνται πράγματι στο να πεθαίνου...
  Ο Φάουστ στο υπαρξιακό του ταξίδι και στην ερώτηση που θέτει με σχεδόν παιδική αφέλεια «πιστεύεις στον Θεό;» και ο ίδιος απαντά «ποιος τολμάει να ειπεί πιστεύω στο Θεό;» ή δεν πιστεύω αφού έχουμε πλ...