19
Σαβ, Σεπ

«Κομήτες, σκύλοι και πολιτική», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 47 Η ιστορία δίδαξε πως μια ή δυο υποχωρήσεις δεν έκριναν έναν πόλεμο. Η υποχώρηση είναι κίνηση τακτικής για ανασυγκρότηση. Ο μακεδονικός στρατός του Μεγάλου Αλεξάν...

«Κόζα Νόστρα, Κινέζα αμαζόνα και μια «χαμένη» Τζένη Καρέζη», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 46 Η κινούμενη, η στατική εικόνα. Η πολύχρωμη, η ασπρόμαυρη εικόνα. Η γυάλινη, η πάνινη, η ψηφιακή, η χάρτινη εικόνα, η ξύλινη εικόνα. Η εικόνα της χαράς, της λύπης...

«Στον αιώνα της μετάλλαξης», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 45 «Να κατεβούν οι Άγιοι και οι Όσιοι, να έρθουν η Παναγιά και ο Χριστός, να πλακώσουν τα τάγματα των Αγγέλων για να μπει ένα τέλος σε αυτή την συμφορά. Να τους πάρ...

«Ποικίλες βιογραφίες, νεογέννητα και ναρκοβαρώνοι», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 44 Φαντάζει με όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό, όπως άδει ο αγαπητός μας Σταμάτης Κόκοτας τους στίχους της Ευτυχίας Παπαγιανοπούλου στην μουσική του Απόστολου Καλδάρα....

«Δολοφόνοι και «παρθένες» στην καρδιά του θέρους», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 43 Τίποτα στο κόσμο δεν μετράει όπως η εικόνα της φούξια βουκαμβίλιας, όταν γενναία κατακτά τον λευκό τοίχο. Προσηλωμένος με τα μάτια καρφωμένα στην φουντωμένη ωδή ...

«Το «Ηρωικά Χαμένοι», άραγε ισχύει;», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 42 Βρισκόμαστε στον 21ο αιώνα, διανύοντας αισίως την δεύτερη δεκαετία, βιώνοντας ταυτοχρόνως συγκλονιστικά δρώμενα σε όλα τα επίπεδα της ανθρώπινης ζωής. Πολιτικό ο...

«Άγριες και άπιστες μιλφάρες σε πρώτο πλάνο», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 41 Αν ρωτούσαν, επί του προσωπικού, ποια θεωρώ, πως είναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη, φαινόμενο, του 20ου αιώνα, ως προς την καθημερινότητα μας, θα απαντούσα ευθύς στην...

«Το χαμένο κύρος του σύγχρονου σινεμά και η γοητεία του κλασικού», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 40 Το βλέπεις έντονα στα ανθρώπινα, απελπισμένα βλέμματα όταν ξεχύνεται η καυτή λάβα της αβεβαιότητας μέσα από τις δυο μεγάλες κόγχες του προσώπου. Αισθάνεσαι έντον...

«Θυμωμένοι άνδρες και ένα μυθιστόρημα για «γέλια», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 39 Όσοι από εσάς, αγαπητοί μου, είστε γονείς και έχετε στις οικογένειες σας τέκνα ενήλικα, θηλυκά ή αρσενικά, που άρπαξαν την ζωή από τον αυχένα της, σφιχτά και απο...

«Αμάραντο ρόδο, επιτυχημένο ριφιφί και ίαση ψυχών στην Τοσκάνη», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 38 «Αθήνα και πάλι Αθήνα κι απόψε τα χείλη μου ας πουν, Αθήνα και πάλι Αθήνα, και γέροι και νιοί και παιδιά σ' αγαπούν, με κρύο ή με λιακάδα, μ' αρέσεις Αθήνα γιατί...

«Ένας «Γείτονας» πλάι σε κλασικά αριστουργήματα», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 37 Αγνοήθηκε από τις ειδήσεις, παρότι θα προσέδιδε αρκετό μυστήριο στο καθημερινό και «μακάβριο» δημοσιογραφικό σαλόνι της τηλεοπτικής ενημέρωσης, όπως άλλωστε έχει...

«Στην γυάλα με την Γουάντα κολυμπούν φιλότεχνοι, σταρς και ο Πουαρό», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 36 «Η έλλειψη Παγκόσμιας Ηγεσίας και Ενότητας είναι η «μεγαλύτερη απειλή» στην καταπολέμηση της πανδημίας», είπε ο γενικός διευθυντής του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγεί...

«Παλιό, καλό σινεμά, αμετάφραστο», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 35 Αδρανές υλικό ο πολιτισμός. Αναφέρομαι στον πολιτισμό και εννοώ, φυσικά, το εσωτερικό κεφαλόβρυσο, αυτό που αναδεικνύει το ανθρώπινο ον ως παρουσία προόδου στον ...

«Παραμύθια φαντασίας και έρωτος, κλασικά και εικονογραφημένα», κριτική των ταινιών της εβδομάδος από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 34 Άνοιξαν τα θερινά σινεμά την 1η Ιουνίου, όπως, όπως στην μετά κορονοϊού περίοδο της δίμηνης καραντίνας. Έκλεισαν οι ανθρώπινες αξίες, οι προοπτικές, τα χρήματα, ...

«Κορόνα… γράμματα και ό,τι κάτσει!», κριτική των ταινιών της εβδομάδος

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 29 Στην κινηματογραφική ταινία «Ο Χαρτοπαίκτης (The Cincinnati Kid – 1965), ταινία ορόσημο για τους φανατικούς της πράσινης τσόχας, σε σκηνοθεσία του Νόρμαν Τζούισο...

«Περί Aοράτων και Oρατών Aπειλών», κριτική των ταινιών της εβδομάδος

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 28 Μάσκες! Μάσκες παντού! Στα λεωφορεία, στο μετρό, στα τρόλεϊ, στα τρένα. Πριν ακόμα εισέλθει ο κρισιανός άνθρωπος εντός των όποιων οχημάτων και βαγονιών της μαζικ...

«Πράσινο μίλι στην Αλαμπάμα, έρωτες στην αγγλική εξοχή και μάνα ψάχνει τον γιο της», κριτική των ταινιών της εβδομάδος

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 27 Εδώ, όπου κάποτε μόλις σπινθήριζε η αυθεντία, ευθύς ενεργοποιούταν και στην συνέχεια εγκαθίστατο στο Αρχετυπικό Πάνθεον, είτε ήταν επίτευγμα, είτε ήταν πνευματικ...

«Στου Παπάγου είναι που τρώνε μέλι οι ταινίες της εβδομάδος»

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 26 Εμείς, οι κρισιανοί Έλληνες, βιώνουμε την καρπόψυχη εφηβεία του «Υποτίθεται». Εντός ενός «υποτίθεται» ζούμε. Τι, κι αν κάποιοι ελάχιστοι κρώζουν: «ξυπνήστε!», «ε...

«Αυστριακός αντιρρησίας πολέμου και η ελληνική κρίση», οι ταινίες της εβδομάδας από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Ιστορίες κινηματογραφικής τρέλας Νο 25 Δεκάδες χιλιάδες χρόνια πίσω, κάπου στις ψυχρές βόρειες περιοχές της Παγγαίας. Ακολουθήστε με, ως παρατηρητές. Η μικρή κοινωνία του βουνού είναι συγκεντρωμένη γύ...

«Monos με άφθονες γυναίκες», οι ταινίες της εβδομάδας από τον Γιώργο Noir Παπαϊωσήφ

Μην με κοιτάς, σε παρακαλώ κρισιανέ άνθρωπε, με αυτό το ύφος, το βγαλμένο από μελαγχολικό, κινηματογραφικό σενάριο, το γεμάτο απόγνωση και δυσφορία. Έφτασαν εδώ που έφτασαν τα πράγματα και συ γράφεις ...

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://intownpost.com/