fbpx

banner αεροδρομίου

 

«Επικίνδυνες Κυρίες»

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

Γιώργος Noir Παπαϊωσήφ

gpapaiossif@intownpost.com

(Hustlers)

 

 

  • Είδος: Κοινωνικό δράμα
  • Παραγωγή: Η.Π.Α. (2019)
  • Σκηνοθεσία: Λορίν Σκαφάρια
  • Με τους: Κόνστανς Γου, Τζένιφερ Λόπεζ, Τζούλια Στάιλς, Λίλι Ράινχαρτ, Λίζο, Κάρντι Μπι
  • Διάρκεια: 110’
  • Διανομή: Odeon

Μια παρέα από γυναίκες στρίπερς στην Νέα Υόρκη που κατά  την περίοδο της  οικονομικής κρίσης του 2008 βλέπουν τους πελάτες τους και τα εισοδήματά τους να εξανεμίζονται. Με αρχηγό τη φιλόδοξη χωρισμένη μητέρα Ντέστινι (Κόνστανς Γου – καλή) και με τη βοήθεια της βετεράνου στρίπερ Ραμόνα (Τζένιφερ Λόπεζ – καλή)  θα ενώσουν τις δυνάμεις τους κλέβοντας και εξαπατώντας πλούσιους άντρες της Γουόλ Στριτ.

Το σχέδιο τους δουλεύει με μεγάλη επιτυχία μέχρι που τα πράγματα αρχίζουν να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

Σενάριο βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα που δημοσιεύθηκαν σε άρθρο της δημοσιογράφου Τζέσικα Πλέσερ στο New York Magazine με τον τίτλο: «The Hustlers at Scores». Μια παρέα από θεογκόμενες στρίπερς αποφασίζουν να «ελαφρύνουν» τους τραπεζικούς λογαριασμούς των golden boys και να πιάσουν την καλή. Ε, και; Μπράβο και μια χαρά έπραξαν. Ωραίες γυναίκες δίπλα σε μπουνταλάδες, φλώρους άνδρες, που μόνο στον ύπνο τους συναναστρέφονται τέτοιες υπάρξεις, αδειάζουν τα πορτοφόλια τους, φουλ ναρκωμένοι από υπνωτικά.

Η κατασκευασμένη κατάρρευση της Lehman Brothers και η φτωχοποίηση της Αμερικής, μετέπειτα της Ευρώπης, ενεργοποίησε το δαιμόνιο, γυναικείο μυαλό και τα κορίτσια της πιάτσας είπαν να βγάλουν λεφτουδάκια, στοχοποιώντας άνδρες. Τώρα, εάν μέσα στα θύματα υπήρξαν και παράλληλες απώλειες, δηλαδή κάποιοι οικογενειάρχες με υποθήκες, απλήρωτα δάνεια και οικογενειακές υποχρεώσεις που έκαναν την εταιρική πιστωτική κάρτα χαρτοπόλεμο για τα μάτια μιας Ντάιμοντ και μιας Ντέστινι, ας πρόσεχαν τα αγοράκια που άπλωναν τα χέρια και τα ποδαράκια τους.     

Το out of the blue της υπόθεσης στην ταινία της μετριότατης σκηνοθέτιδας Λορίν Σκαφάρια είναι, ότι βάζει την pole dancer Τζένιφερ Λόπεζ με το εξωτικό όνομα Ραμόνα να ασκεί, αλάνικα μεν, κριτική δε κοινωνική στις Η.Π.Α., του στιλ: «Όλη η χώρα είναι ένα στριπτιτζάδικο», «πάρτους τα λεφτά αφού μας τα έχουν πάρει» κι άλλα τέτοια δυναμικά, φυσικά, εν μέσω αγορών πανάκριβων, γυναικείων επώνυμων αξεσουάρ, ενδυμάτων και υποδημάτων.

Ο λόγος που έγινε ταινία τελικά αυτό το γεγονός άνευ σημασίας, είναι ο χορός της J.Lo στην μπάρα (pole dancing) με τα νέα «πειραγμένα» οπίσθια της σε εκπληκτικές performance. That’s all!

Αξιολόγηση Ταiνιας

* * * * *  Αριστούργημα * * * * Εξαιρετική * * * Ενδιαφέρουσα * * Προβληματική * Αδιάφορη @ Κάκιστη