13
Δευ, Ιουλ

Κάνε κράτηση Parking στο αεροδρόμιο

«Emma»

EMMA_SD18_1.28.3_SC110.01401022_CC_V02



Είδος: Ρομαντική ιστορικής περιόδου

Παραγωγή: Αγγλία (2020)

Σκηνοθεσία : Ότομ Ντε Γουάιλντ

Με τους: Άνια Τέιλορ-Τζόι, Τζόνι Φλιν, Μπιλ Νάι, Μία Γκοθ, Μιράντα Χαρτ, Τζος Ο' Κόνορ, Κάλουμ Τέρνερ, Ρούπερτ Γκρέιβς, Τζέμα Γουίλαν, Άμπερ Άντερσον, Τάνια Ρέινολντς, Κόνορ Σουίντελς

Διάρκεια: 125'

Διανομή: Tulip Entertainment

Η νεαρή, ευκατάστατη, ολίγον επιπόλαια αλλά δυναμική Έμα Γούντχαους (Άνια Τέιλορ-Τζόι) είναι μια ανήσυχη «βασίλισσα των μελισσών», όπως λένε, δίχως ανταγωνισμό σε μια μικρή, σχεδόν βαρετή, επαρχιακή πόλη, που το ενδιαφέρον της έχει στραφεί ολοκληρωτικά στο πως να ταιριάξει γνωστούς και φίλους σε ζευγάρια και να τα στείλει στην εκκλησία για γάμο. Για την Έμα ενδιαφέρονται δυο περιζήτητοι, πλούσιοι νέοι, αλλά εκείνη δεν δίνει σημασία, καθώς είναι απορροφημένη από το «χόμπι» της προξενήτρας.

Όσο τα ερωτικά μπερδέματα μεγαλώνουν και τα συναισθηματικά μπλεξίματα πυκνώνουν, οι κακές γλώσσες δίνουν και παίρνουν και τα λογής μπλεξίματα προκαλούν κοινωνικό κουτσομπολιό και αφόρητους μπελάδες. Στο επίκεντρο όλων, βρίσκεται η Έμα, η οποία έρχεται σε σταδιακή επαφή με τα λάθη της και τα ελαττώματα που δεν ήταν σε θέση να αντιμετωπίσει.

Αν δε απατώμαι, η διάσημη «Emma», του ομότιτλου βιβλίου της Αγγλίδας συγγραφέως Τζέιν Όστιν, είναι η τρίτη κινηματογραφική μεταφορά των τελευταίων χρόνων, ξεκινώντας από την ταινία του 1995 «Το κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς» με την Αλίσια Σίλβερστόουν, τοποθετημένη η ιστορία στην σύγχρονη εποχή. Ακολούθησε ακόμα μια το 1996 με την Γκουίνεθ Πάλτροου και τώρα η καινούργια έκδοση ως σκηνοθετικό ντεμπούτο σε μεγάλου μήκους ταινία της 49χρονης Αμερικανίδας Ότομ Ντε Γουάιλντ (υπέροχο όνομα Ότομ, δηλαδή Φθινόπωρο), η οποία φέρει ενδιαμέσως έναν γαλλικό τίτλο «Ντε», ένα επώνυμο Γουάιλντ και είναι παντρεμένη με τον ντράμερ των Beachwood Sparks, Άαρον Σπέρκσε. Όπως ακριβώς είναι το ονοματεπώνυμο της σκηνοθέτιδος, δηλαδή, μπλεγμένο και αδιευκρίνιστο, ακριβώς το ίδιο είναι και η ταινίας της: ανακατωμένη, κουραστική και το πνεύμα της Όστιν απών. Περισσότερο σε ρομαντικά καπρίτσια αγκαλιάζει η οπτική της Γουάιλντ, εξορίζοντας σε χώρα άγνωστη τον γερό κοινωνικό σχολιασμό της Όστιν ως προς την ισότητα της γυναίκας σε μια κοινωνία ανδρών.

Αγγλική παραγωγή με βαρύ, αγγλικό ακαδημαϊσμό, οξφορδιανή στην εντέλεια γλώσσα, άνευ αυθορμητισμού, στα χέρια μιας Αμερικανίδας, που μάλλον είναι τρελαμένη με τα γραπτά της Όστιν. Η, επίσης, Αμερικανίδα ηθοποιός Άνια Τέιλορ-Τζόι έπειτα από την καλή εμφάνιση της στην ταινία «Η Μάγισσα» του Ρόμπερτ Έγκερς, εδώ είναι εκτός γνώριμων υδάτων, εντελώς αποπροσανατολισμένη και όλη η συγκέντρωση της στον ρόλο ξοδεύεται στην προσεκτική εκφορά των «αυστηρών» αγγλικών, που προστάζει η τιμονιέρισα Ότομ Ντε Γουάιλντ .

Η συνταγή, στο παρατρίχα, να αγγίξει την αποτυχία, παρότι τα υλικά είναι δελεαστικά, όπως η άψογη ενδυματολογία, ο φυσικός διάκοσμος των επαρχιακών επαύλεων των τσιφλικάδων του 18ου αιώνα ή τα εσωτερικά, παλ χρώματα να μεταμορφώνουν παράδοξα για την εποχή το ντεκόρ της ταινίας σε ζαχαρωτό για πικ νικ στην εξοχή. Πολυλογία ακατάσχετη, αλάνθαστο θεατρικό στήσιμο καθ΄ όλη την διάρκεια, με μοναδική εξαίρεση την πληθωρική εμφάνιση του σαρωτικού Μπιλ Νάι, υποδυόμενος τον πατέρα της Έμα, όταν εισβάλλει, σε κάποιες στιγμές, σαν δαίμονας στο κινηματογραφικό κάδρο και παίρνει μια κάποια ζωή το πλάνο. Φυσικά και η «Emma» με την Γκουίνεθ Πάλτροου και τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ είναι μακράν η καλύτερη μεταφορά του μυθιστορήματος της Τζέιν Όστιν στην μεγάλη οθόνη.

«Εξαφανισμένος» (Madre)
«Αγώνας Για Δικαιοσύνη» (Just Mercy)

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://intownpost.com/

→ Όροι Χρήσης ←
→ Πολιτική Cookies ←

Υλοποίηση: Infinite - Colors
2020 © InTownPost.com
0
Shares