27
Τρι, Οκτ

Κάνε κράτηση Parking στο αεροδρόμιο

«Η Εποχή της Βροχής»

EWET123SEASIIIU786

«Η Εποχή της Βροχής»

(Wet Season)

Είδος: Κοινωνικό

Παραγωγή: Σιγκαπούρη, Ταϊβάν (2019)

Σκηνοθεσία : Άντονι Τσεν

Με τους: Γιαν Γιαν Γεό, Tζία Λερ Κο, Κρίστοφερ Μινγκ-Σουν Λι, Σάι Μπιν Γιανγ

Διάρκεια: 103'

Διανομή: One from the Heart

Η αξιοπρεπής, μαλαισιανής καταγωγής καθηγήτρια από την Μιανμάρ, η Λινγκ (Γιαν Γιαν Γεό – καλή) διδάσκει μανδαρινά σε γυμνάσιο της Σιγκαπούρης, όπου το μάθημά της είναι δευτερεύον στην διδακτέα ύλη με αποτέλεσμα να μην δίνουν ιδιαίτερη σημασία οι μαθητές της. Η προσωπική ζωή της καθηγήτριας δεν προσφέρει παρηγοριά, καθώς για οκτώ χρόνια, αυτή και ο σύζυγός της προσπαθούν να φέρουν στον κόσμο ένα τέκνο και η διαδικασία έχει αλλοιώσει μεγάλο μέρος της τρυφερότητας που κάποτε μοιράζονταν. 

Ο εργασιομανής σύζυγός της ολοένα και περισσότερο είναι εκτός του σπιτιού και η Λινγκ μόνη της φροντίζει τον άρρωστο πεθερό της. Μια απροσδόκητη πηγή ανακούφισης διαφαίνεται στην ζωή της, όταν ο μαθητής και αθλητής των πολεμικών τεχνών, Γουέι Λουν (Tζία Λερ Κο - καλός) είναι ο μοναδικός στην τάξη που δείχνει πραγματικό ενδιαφέρον στο μάθημα της, γιατί θέλει να δουλέψει στην Κίνα. Ο Γουέιν Λουν, όπως και η Λινγκ είναι οι παραμελημένοι, από τις οικογένειες και τους φίλους τους, άνθρωποι και η μοναξιά τούς φέρνει κοντά. Ο εφηβικός ενθουσιασμός και συνάμα ο ερωτισμός προς την καθηγήτρια του, αλλά και η απογοήτευση της σαραντάρας Λινκ, που δεν κατάφερε να γίνει μητέρα, δημιουργούν μια σχέση που θα φτάσει στο αναπόφευκτο όριό της.

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Άντονι Τσεν, με καταγωγή από τη Σιγκαπούρη, που κέρδισε την Χρυσή Κάμερα του Φεστιβάλ Κανών 2013 με την πρώτη του ταινία «Ilo Ilo» και τα θέματα της μητρότητας, επανακάμπτει, 36 χρόνων σήμερα, με την δεύτερη κατά σειρά μεγάλου μήκους δημιουργία του. Το θέμα του αυτή την φορά, σε σενάριο του ίδιου, μέσες άκρες, μοιάζει με την προηγούμενη του ταινία, καθώς οι χαμένοι άνθρωποι σε χαμένες σχέσεις, η μοναξιά και η κοινωνική αποξένωση, αλλά και ο απαγορευμένος έρωτας πάλλονται υγρά και διακριτικά στον καυτό, κυτταρικό πυρήνα μιας γυναίκας, που αναζητά την ολοκλήρωση της. Ο νεαρός επιβήτορας είναι απλά το μέσον.

Μια ταινία που ξεκινάει με βροχή, καθώς βρισκόμαστε στην περίοδο των μουσώνων, μας ταξιδεύει μελαγχολικά με βροχή για να ολοκληρώσει με την λήξη των βροχοπτώσεων και έναν ήλιο. Εύρημα, συνδυασμένο αλληγορικά με την κάθαρση και το μονοπάτι του φωτός έπειτα από μια δύσκολη πορεία δυο ανθρώπων παγιδευμένων στα επιφανειακά και στα ελάχιστα βαθύτερα κολλώδη νήματα ενός κόσμου που συνεχώς αλλάζει πολιτισμικά αφομοιώνοντας και συνάμα απορρίπτοντας καταστάσεις και ανθρώπους.

Η φωτογραφία του Λονδρέζου Σαμ Κίαρ είναι ενταγμένη στο αποκαρδιωτικό περιβάλλον της μοναξιάς με την υγρή, μελαγχολική συμμετοχή της βροχής. Η συναισθηματική απομόνωση, οι τρυφερές σεναριακές και σκηνοθετικές αρτιστίκ σχοινοβασίες του Άντονι Τσεν και, φυσικά η ερωτική έλξη, ανάμεσα σε δυο διαφορετικούς ανθρώπους με ηλικιακή απόσταση δυο δεκαετιών, είναι το καύσιμο υψηλών οκτανίων στην καλλιτεχνική ιπποδύναμη της ταινίας. Την συγκεκριμένη προσεδάφιση των ορμητικών εφήβων στην γη των ώριμων γυναικών, ιδιοτελώς ή ανιδιοτελώς, κινηματογραφικά τουλάχιστον την έχουμε εμπεδώσει παντοιοτρόπως σε πλήθος ταινιών. Νεαρούλης και καλοβαλμένη, ώριμη γυναίκα. Όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια μεταξύ τυρού και αχλαδιού. Πάντα επίκαιρο το θέμα, λίγος ο Ασιάτης Άντονι Τσεν.

Photo Gallery «Η Εποχή της Βροχής»
«Η Δίκη των 7 του Σικάγου»
«Ο Πόλεμος Στο Σπίτι»

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://intownpost.com/

→ Όροι Χρήσης ←
→ Πολιτική Cookies ←

Υλοποίηση: Infinite - Colors
2020 © InTownPost.com
0
Shares