11
Τρι, Αυγ

Κάνε κράτηση Parking στο αεροδρόμιο

«Επικίνδυνη Ομορφιά»

EVE-LOW-RES


«Επικίνδυνη Ομορφιά»

(Ava)






Είδος: Δράση, περιπέτεια

Παραγωγή: Η.Π.Α. (2020)

Σκηνοθεσία: Τέιτ Τέιλορ

Με τους: Τζέσικα Τσαστέιν, Τζον Μάλκοβιτς, Κόλιν Φάρελ, Τζίνα Ντέιβις

Διάρκεια: 96΄

Διανομή: Spentzos Film

Η Έιβα (Τζέσικα Τσαστέιν – ρόλος χαμηλών προσδοκιών για την πολύ καλή ηθοποιό), «εργάζεται», ταξιδεύοντας ανά τον κόσμο ως αποτελεσματική δολοφόνος σε μια σκοτεινή οργάνωση (black ops) με υψηλά ποσοστά επιτυχίας στις αποστολές της.

Αν και στην δουλειά της είναι απίστευτα αποτελεσματική συνεχώς παραβιάζει τα πρωτόκολλα με αποτέλεσμα να εξοργίζει τα ηγετικά στελέχη της οργάνωσης στην οποία ανήκει.Πλέον έχει γίνει η ίδια στόχος και πρέπει να ξεφύγει από τους πρώην εργοδότες της.

Η ηρωίδα-δολοφόνος, που βρίσκεται στο μισθολόγιο των μυστικών υπηρεσιών ή απλά ως συνεργάτης σκοτεινών οργανισμών, που τακτοποιούν «εκκρεμότητες», είναι πια ένα θέμα, που το πεπτικό σύστημα του κινηματογραφικού θεάματος δεν διαθέτει άλλα γαστρικά υγρά για να χωνέψει ένα ακόμα έδεσμα, με αποτέλεσμα τα σενάρια τού συγκεκριμένου είδους δράσης και περιπέτειας να ανακυκλώνονται ανούσια σε μικροϊδεούλες ενός πολυφορεμένου πατρόν, εκτός μόδας πια. Υπαρξιακά και επαγγελματικά θέματα του χώρου, των επί πληρωμή «ανυπάκουων» δολοφόνων, παρελαύνουν φύρδην μίγδην μέσα από πρόχειρες ερμηνείες καλών ηθοποιών (Μάλκοβιτς, Φάρελ, Ντείβις), που εξόφθαλμα διεκπεραιώνουν όπως όπως τους ρόλους τους.

Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης των εξαιρετικών «Υπηρετριών», του συμπαθητικού «Κοριτσιού του Τρένου» και της αποτυχίας «Μα», ο Αμερικανός Τέιτ Τέιλορ αποφάσισε να δοκιμαστεί στο πεδίο της φονικής δράσης και περιπέτειας με γυναικεία εσάνς υπαρξιακών θεμάτων, χρησιμοποιώντας σε πρώτο πλάνο έναν θηλυκό Τζέισον Μπορν, που δυστυχώς δεν τα καταφέρνει από καμιά άποψη, καταλήγοντας σε ένα βαρετό αλευρόμυλο 96 λεπτών.

Η εξαιρετική, 43χρονη και εντυπωσιακή, Καλιφορνέζα Τζέσικα Τσαστέιν, που εκτιμώ πολύ, αναδυόμενη το 2012 στην αναγνωρίσιμη επιφάνεια των σταρς με τσαγανό στην ταινία της Κάθι Μπίγκελοου «Zero Dark Thirty», αποκαλύπτοντας στη συνέχεια την υποκριτική της στόφα στην υπέροχη «Κυρία Σλόαν» (από τις δικές μου καλύτερες ταινίες της δεκαετίας), αλλά και στο «Παιχνίδι της Μόλι», ακολούθησε μια πορεία χαμηλών υποκριτικών απαιτήσεων, έως μπαρούφες, για να φτάσει στην συγκεκριμένη παραγωγή, προσπαθώντας να τελειοποιήσει ένα άκαιρο και άτοπο copy paste στο ύφος της Τζίνα Ντέιβις (η πρώτη Αμερικανίδα διδάξασα του είδους γυναικών δολοφόνων, καθώς ευρωπαϊκά και παγκοσμίως κυριάρχησε το 1990 η Γαλλίς «Νικίτα» του Λικ Μπενσόν) και στον χαρακτήρα τής ηρωίδας να φέρνει στην ταινία «Ένα Σκληρό Φιλί Για Καληνύχτα» του 1996. Ακόμα μια ατυχία για την Τζέσικα Τσαστέιν, που σαν όμορφη, ψυχρή και αμείλικτη δολοφόνος Ava κρατάει το πολυβόλο σαν κουτάλα μαγειρικής και το στιλέτο σαν φουρκέτα για τα μαλλιά.

Photo Gallery «Επικίνδυνη Ομορφιά»
«Γυμνοί στον Ήλιο»
«Μια Nύχτα Mαγική»

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://intownpost.com/

→ Όροι Χρήσης ←
→ Πολιτική Cookies ←

Υλοποίηση: Infinite - Colors
2020 © InTownPost.com
0
Shares